שכפול-שלט-לרכב

שכפול מפתחות לרכב
יולי 9, 2017
פריצת-כספות
יולי 9, 2017

שכפול-שלט-לרכב

המפתח של מכוניתכם אינו נמצא לבדו על מחזיק המפתחות. ליד שוכן גם השלט לרכב, המנטרל את האזעקה ופותח את הדלתות. למעשה, למעט היעדר יכולת ההתנעה, שלט רחוק זה משמש כיום ממש בתור המפתח של המכונית.
כפי שפעמים רבות נוצר צורך בעותק נוסף של מפתחות, כך הוא המקרה באשר לשכפול שלט לרכב. תמיד טוב שיש עותק רזרבי נוסף – אם למקרה של אובדן, או במידה ויש תקלה במכשיר המקורי (או אפילו אם נגמרה בו הבטריה לפתע, ואתם ממהרים להיכנס כבר לרכב ולצאת לדרך). אין מדובר רק במקרי חירום, עותק נוסף הינו שימושי גם למקרה של רצון להשאיל את המכונית לחבר. לעתים שכפול שלט לרכב הוא אף בבחינת חובה, כאשר מדובר על מכונית משפחתית שיש לה כמה וכמה משתמשים בבית. שכפול שלט לרכב
שכפול שלט לרכב אינו מהיר, אוטומטי וקל לביצוע כדוגמת שכפול מפתחות סטנדרטי. לכן חשוב לבחור בשירותי מנעולן מוסמך ומיומן, המתמצא בתחום זה, כמו גם בכל הנושא של מנעולנות רכב.

שכפול שלט לרכב אמין ומקצועי בחברת מיגון וביטחון

מיגון וביטחון היא חברה ותיקה לשירותי מנעולן ופריצת מנעולים, הפועלת מאז 1988. החברה מתמחה גם בשכפולים מיוחדים – של מפתחות, אימובילייזרים ושלטים רחוקים (אם לשערים חשמליים או לכלי רכב). בית העסק הינו חבר בארגון המנעולנים בישראל ופועל באישור משטרת ישראל – כאשר אתם פונים אלינו עבור שכפול שלט לרכב, אתם יודעים כי הפקדתם את ביצוע העבודה בידי מנעולן אמין, מוכר ומקצועי, אשר אתם יכולים לסמוך עליו ועל איכות עבודתו בלב שלם.

לשירותי שכפול שלט לרכב מהירים ומקצועיים, צרו קשר עם מיגון וביטחון ונשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם שירות יעיל, זריז ואיכותי.