אימובילייזר

פריצת מנעול
יוני 20, 2017
פריצת רכבים
יוני 20, 2017

אימובילייזר

A tool for many wooden boards.

הודות לאמצעי מיגון רכב חדשים ומתקדמים שהוכנסו בשנים האחרונות למכוניות הפרטיות החדשות, שכפול מפתחות לרכב כיום אינו אותה עבודה קלה ופשוטה שהינה נחלת העבר. הגנת אימובילייזר, למשל, מייתרת את מכונות השכפול הישנות, שכן המפתחות הנוצרים באמצעותן לא מזוהות על ידי המערכת ומחשב הרכב, ועל כן אין ביכולתם להניע את המכונית.

אך יש פתרון וניתן בהחלט לשכפל מפתחות לרכב שבו מותקן אימובילייזר – עליכם פשוט למצוא את מנעולן הרכב הנכון לשם כך. מנעולן רכב מקצועי, המקפיד להישאר מעודכן בחידושים הטכנולוגיים הרבים בתחום זה, יידע גם להתאים להם את הפתרונות הנחוצים ללקוח, וזאת בעזרת ידע נרחב ושימוש במערכות הציוד המתאימות.

מדוע לא ניתן לשכפל מפתחות עם אימובילייזר בשיטה הרגילה?

מערכות אימובילייזר מוכנסות למכונית כבר בשלב הייצור, ומטרתן לזהות את המפתח המקורי של המכונית, אותו עותק שהגיע עמה מן היצרנית, וזאת על ידי שבב מיוחד המצוי בו. בכל פעם שמתקיים מפגש מחודש בין המפתח למתג ההנעה של הרכב, תהליך הבדיקה והזיהוי מופעל מחדש ובמידה ותוצאותיו חיוביות, מערכת האימובילייזר מדווחת למערכות המחשב במכונית כי היא מאשרת את הפעלת המנוע.

לפיכך, שכפול מפתחות אימובילייזר במכונת שכפול רגילה לא ישיג דבר – המפתח אולי ייראה אחד לאחד זהה, אך המערכת ברכב לא תוכל לזהותו כמקורי ולכן הוא ייכשל להתניע את המכונית.

וכאן מנעולני הרכב של מיגון וביטחון נכנסים לתמונה.

מיגון וביטחון היא חברת מנעולנות ותיקה (פועלת משנת 1988) ובעלת מוניטין, אך כזו שמקפידה להישאר מעודכנת בכל הציוד הטכנולוגי החדיש בענף ובהיכרות עם מערכות נעילה חדשות. לכן צוות המנעולנים שלנו מסוגל לספק לכם את העזרה הדרושה הן בפריצת מנעולי רכב בעלי אימובילייזרים, והן בשכפול יעיל ונכון של מפתחות לרכבים בעלי אימובילייזר וקודנית.

מיגון וביטחון: אמינות, מקצועיות וזמינות בפתרונות שכפול מפתחות אימובילייזר.