החלפת צילינדר לאחר פריצה

החלפת מנעולים
יולי 9, 2017
מנעולים-ומערכות-אזעקה
יולי 9, 2017

החלפת צילינדר לאחר פריצה

שבת הביטחון לבית לחזור הביתה ולגלות שבזמן היעדרכם אירעה פריצה אינו תרחיש נעים כלל וכלל.

התחושה קשה: לגלות כי נלקחו מכם פריטים בעלי ערך כספי גבוה או ערך רגשי שאין לו תחליף, לראות את אי הסדר והבלגן שהותירו הפורצים אחריהם, להתמודד עם תיקון הנזק שנגרם על ידם (חיתוך חוטי מערכת האזעקה וכו'), וכן הצורך לטפל בפנייה למשטרה, לחברת הביטוח ובכל הבירוקרטיה הנלוות. אולם הבעיה האמיתית היא התחושה שחדרו למקום הפרטי והמוגן שלכם ואובדן הביטחון.

אי לכך ולכן, גם אם מנעול הבית נותר שלם, אתם חייבים, למען החזרת תחושת הביטחון, להזמין מנעולן ולבצע החלפת צילינדר לאחר פריצה.

החלפת צילינדר לאחר פריצה תמנע את הבאה אחריה

לאחר גילוי דבר הפריצה הינכם מבולבלים. הבית מפוזר, ואינכם בטוחים מה נלקח ומה לא. במצב שכזה רצוי ללכת על בטוח – למקרה שבעלי הבליעל גנבו את המפתחות הרזרביים במהלך האירוע או שכפלו אותם, חייבים למנוע תרחיש שהם ישתמשו בהם לביקור חוזר בבית.

החלפת צילינדר לאחר פריצה מאפשרת לכם להחליף את לב-לבו של המנעול בדלת במהירות ובקלות, ללא צורך בהתקנה של כל המנגנון מאפס. החלפת מנעול שלם היא שירות יקר יותר ומסובך יותר, בעוד שהצילינדר (הגוף הגלילי הקולט את המפתח) הוא קל יותר לפירוק ולהחלפה בחדש מבלי לגעת בשאר חלקי המנעול.

החלפת צילינדר לאחר פריצה מאפשרת לכם לשנות את המפתחות לבית, בשירות מהיר ובעלות נוחה יותר לכיס. וחשוב מכך, היא משיבה לכם את תחושת הביטחון שביתכם שוב מוגן מפני כניסת גורמים עבריינים.

פרצו לכם לבית? אל תהססו – שנו מיד את המפתחות לבית על ידי הזמנת החלפת צילינדר לאחר פריצה. הצוות המקצועי של מיגון וביטחון עומד לרשותכם 24 שעות ביממה, להושיט לכם יד בעת גילויה של פריצה לבית – לפרוץ מנעול שהושחת על ידי הפורצים, לטפל בהחלפת צילינדר לאחר פריצה, ואם תרצו, לייעץ לכם מניסיונו בתחום אודות מנגנוני נעילה והגנה טובים יותר לביתכם.

מיגון וביטחון לרשותכם: 66-66-26 – 1-800